چگونه شرکت طراحی سایت می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند. - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

نکته مهمی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد، با خرید قالب پولی و دست بردن در کدهای آن، قالب را در سایت‌های مختلف به صورت رایگان قرار می‌دهند.

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید.

وقتی هاست و دامنه داشته باشید موردی نداره. خوده وردپرس که کاملا رایگانه و نصب وردپرس روی هاست نیازمند پرداخت هزینه نیست.

در طراحی وب سایت تعاملی، طراح با تمرکز روی رفتار مخاطبان خود سعی می‌کند رابط وبی ایجاد کند که مخاطب احساس و تجربه خوبی از آن به دست آورد و به راحتی بتواند هدف خود را در آن پیدا کند.

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

جالب است بدانید اولین بعدی که در طراحی تعاملی سایت باید در نظر گرفت، ساختار کلمات است. کلمات و جملاتی که در سایت نوشته می‌شوند، به ویژه آن‌هایی که حتما مورد توجه کاربر قرار می‌گیرند، باید ساده، کوتاه و مشخص باشند.

در واقع، در این نوع طراحی، تمرکز روی ارتباط و تعامل با کاربر است و پس از ثبت سفارش سایت فروشگاهی و در هنگام ساخت سایت رفتار مخاطب در نظر گرفته می‌شود تا به راحتی و آسانی بتواند با سایت ارتباط لازم را برقرار کند.

اگر تصمیم دارید از خدمات کاسپید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، می توانید از بابت رعایت کامل اصول سئو در پیاده سازی سایت نیز اطمینان خاطر داسته باشید.

به این معنی که مخاطبان بیشتری به مشتری تبدیل شده و از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند. 

ما با داشتن تجربه طراحی انواع سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و غیره، می‌توانیم بهترین سایت را برای‌تان طراحی کنیم تا درآمدتان افزایش پیدا کند.

برای راه‌اندازی سایت وردپرسی، باید روی آن قالبی نصب کنید. طراحان زیادی، اقدام به طراحی قالب آماده کرده‌اند تا کار را راحت کنند. البته نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که استفاده از قالب آماده، باید متناسب با کسب و کار شما باشد و کدهای مخرب نداشته باشد.
بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری اینجا کلیک کنید پوسته کنید.

با قرار دادن اطلاعات حفاظتی نظیر نماد اعتماد، مهرهای امنیتی، گواهینامه و جوایزی معتبری که دریافت کرده‌اید می‌توانید اعتبار سایت خود را به بازدیدکننده نشان دهید.

زیرا اگر بخواهید در این شرایط، از وردپرس استفاده کنید. سایت بسیار کند می‌شود. اما استفاده از طراحی سایت اختصاصی مشکلات کندی وردپرس را ندارد.

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد.

بعد از ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، تا چه زمانی از من پشتیبانی میشود؟ تیم طراحی سایت کاسپید بعد از طراحی کامل سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تا یک سال پشتیبانی رایگان ارائه میدهد.

رسانه: با کلیک روی این دکمه می‌توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل این سایت زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

در ادامه، به طور کامل در این توضیحات بیشتر رابطه توضیحات کامل می‌دهیم.

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت توضیحات بیشتر کنید

می‌توان گفت که بهترین گزینه برای کسانی که بیزینس کوچک دارند و نمی‌خواهند هزینه گزاف برای خدمات طراحی سایت بپردازند. طراحی سایت با استفاده از وردپرس است.

همچنین، با تحلیل این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موفق‌تری را برنامه‌ریزی کنید و به هدف بزنید. 

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

این کار در بخش کاربران، افزودن کاربر میتونید این کارو انجام بدید.

Report this wiki page